Nov 3, 2013

12 Days of Halloween ~ 12 Flying Bats

On the twelfth day of Halloween my true love gave to me:

1 Haunted Castle
2 Faced Suit
3 Eyed Carved Pumpkin
4 Spooky Spiderwebs
5(0) Shades of Orange
6 6 6 Devilish Dips
7 Deadly Sins Punch
8 Troublesome Testtubes
9 Infected Syringes
10 Batman Cookies
11+ Instagram Photos
And finally 12 Flying Bats

being a kindergarten teacher the future husband has plenty of experience with paper crafts, so when I asked him to craft me some paper bats for the windows he was all in.
So he cut out the bats he drew from memory and I put then on our windows with tape.


This is it! My 12 Days of Halloween. I slacke off a little on the middle, but it all came together in the end. And since Halloween was on a thursday with year I'd say that today is still part of this Halloween weekend. I hope you enjoyed my little Blogstravaganza.

Happy Halloween & good night out there, whatever you are!

2 comments:

  1. Hi Anni,
    schick mir doch mal deine Adresse an anne.pieser@gmail.com. Dann schick ich dir dein Ticket mit der Brieftaube zu. Wann die nächste Swap Party ist, weiß ich zwar noch nicht, aber ich überleg schon, ob ich ein gemeinschaftliches Weihnachtsbasteln veranstalten, wo jeder sein eigenes Bastelprojekt mitbringt. Aufgrund mangelnder Wohnungsgröße fehlt mir aber noch der Platz für die Umsetzung. Für jedweden Vorschlag bin ich offen.
    Liebe Grüße
    Anne

    ReplyDelete
  2. Hi Anni, ich find hier leider keine anderen Kontaktdaten. Aber ich brauche unbedingt deine Adresse, sonst kann ich dir dein gewonnenes Ticket für den Fashion Exchange nicht rechtzeitig zuschicken!!!
    Liebe Grüße
    Anne

    ReplyDelete

It seems like I'm doing all the talking here ;) What your opinion?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...